De zachte kant van ICT: XLA® met Axians

ICT-organisaties staan voor een grote verandering in hun omgeving: éérst de gebruikerservaring, daarna pas de techniek. Het gebruik van ICT en de snelle vooruitgang van technologie zorgt ervoor dat de verwachting van de eindgebruiker elke dag groeit. Organisaties moeten zorgen voor kwaliteit van ICT door middel van een SLA, maar dat is lang niet voldoende. Om als ICT-organisatie het verschil te maken, is het belangrijk om eindgebruikers echt te begrijpen. Dit kan met de XLA®-methode. 

De XLA® methode bestaat uit een framework met de onderdelen waarden, elementen en succesfactoren. In gezamenlijkheid met de klant wordt er invulling aan deze onderdelen gegeven.  Tijdens de XLA®  met Axians sessie nemen Edwin Kanis,  Arnold Kamphuis, Jette van Eldijk (Axians) en Marco Gianotten (Giarte)  je mee in: 

  • Wat is XLA® precies?
  • Hoe is XLA®  tot stand gekomen?
  • Wat kun je met  XLA®?
  • Waarom is XLA® belangrijk? 

Bekijk de recorded online sessie hier terug! 

Vragen over XLA®?

Neem dan contact op met Jette van Eldijk, Customer Experience Manager bij Axians.