Een nieuwe kijk op IT Service Management
Vier ITSM professionals aan het woord

Het belang van IT wordt steeds groter. Hoewel de ene applicatie bedrijfskritischer is dan de andere, kunnen complete bedrijfsprocessen stil komen te liggen als er een storing optreedt. Met alle gevolgen – mogelijke gederfde inkomsten en hoog oplopende frustraties – van dien. De snelheid waarmee en de manier waarop dergelijke issues worden opgelost, wordt hierdoor ook steeds belangrijker. Goed IT Service Management is daarom key! Maar wat is dat nu eigenlijk?

Wat lees je in dit whitepaper?
In dit whitepaper vind je een overzicht van vier interviews met professionals uit de ITSM wereld: 

whitepaper ITSM
  • Wim Hoving, Initiatiefnemer en hoofdontwikkelaar van de ISM- en FSM-methode en Directeur van Servitect
  • Ronald Everts, SLA Manager bij Advisie
  • Ron Venker, Operations Manager bij SRC System Integrators B.V.
  • René van Ling, Client Manager Operations & Contracting bij Axians

Artikelen waaruit hun visie op ITSM blijkt, gepaard met de rol van goede tooling hierin en uiteraard hun toekomstverwachtingen ten aanzien van de branche. Kortom: de ITSM professional aan het woord!

Vul hiernaast je gegevens in om het whitepaper te downloaden.