Nationale Nederlanden: verbetert dienstverlening met zelf ontwikkeld bedrijfsplatform.

Nationale Nederlanden (NN) Expertise Service Center verbetert dienstverlening aan klanten en opdrachtgevers met een zelf ontwikkeld bedrijfsplatform. De verzekeringsbranche is sterk in beweging, mede als gevolg van de instabiele economie. Naast een focus op kostenverlaging staat het vergroten van klanttevredenheid steeds centraler. Het Expertise Service Center van NN bereikte beide doelstellingen door zelf een bedrijfsapplicatie te ontwikkelen voor het verdelen en afhandelen van schade-expertiseopdrachten. Een mooi voorbeeld van de stuwende kracht van innovatie.
Thumb_Leaflet_NationaleNederlanden-260x300
In deze referentiecase lees je meer over:

  • Het belang van het continu optimaliseren van IT.
  • Hoe je met expertise je klanttevredenheid kunt verhogen.
  • Het belang van het juiste ICT-middel voor jouw organisatie.
  • De agile projectmethodiek; een intensieve samenwerking.
  • De ontwikkeling van een standalone web-based applicatie.
  • De leermomenten uit een succesvol ontwikkelproject tussen Axians en NN.

Lees meer in de referentiecase! Vul je gegevens in om de referentiecase te lezen.

 

< Terug naar kennisbank