Cannock Chase: self-service portal vereenvoudigt contact met debiteuren.

Cannock Chase, specialist in betalingsoplossingen, heeft een self-service portal in gebruik genomen, waarmee het contact met de debiteuren sterk is vereenvoudigd. Klanten krijgen een overzicht van openstaande rekeningen en kunnen via de portal direct betalen, betalingsregelingen treffen en bezwaar maken. IT-dienstverlener Axians heeft de self-service portal in nog geen vier maanden tijd opgezet en ingericht. Met dank aan Mendix, het lowcode ontwikkelplatform waarmee snel en eenvoudig mobiele en webapplicaties kunnen worden ontwikkeld.
Thumb_Referentie_CannockChase-260x300
In deze referentiecase lees je meer over:

  • Hoe een self-service portal snel oplopende kosten voorkomt en operationele druk binnen een organisatie beperkt.
  • Het low-code ontwikkelplatform Mendix als basis voor een self-service portal.
  • De uitgewerkte business case die ten grondslag ligt aan de door Mendix-partner Axians gebouwde oplossing.

Lees meer in de referentiecase! Vul je gegevens in om de referentiecase te lezen.

 

< Terug naar kennisbank