Hoe selfserviceportalen winst opleveren voor gebruikers en creditmanagers

Dit is de tijd van zelf je zaken regelen vanuit je luie stoel, op een moment waarop jou dat het beste uitkomt. De creditmanagementbranche speelt daarop in door diensten geheel of gedeeltelijk online aan te bieden, in een selfservice-portaal. Daardoor verbetert de gebruikerservaring aanzienlijk en boekt degene die vorderingen incasseert tijdwinst, want het betalingstraject verloopt nu gestandaardiseerd en soepeler.

Welke trends spelen er in de   incasso- en deurwaardersbranche? En welke stappen kan ik nu al zetten om in de toekomst innovatieve oplossingen als Artificial Intelligence (AI) en Machine Learning (ML) in te kunnen zetten?  

In dit e-book ontdek je:mockup-Axians_E-book selfservice-portalen

  • De innovatieve trends in de incasso- en deurwaardersbranche
  • De 4 voordelen van een selfservice-portaal
  • Selfservice in de praktijk: het verhaal van Cannock Chase

Lees meer in het e-book! We mailen het e-book gratis toe, vul je mailadres in het veld rechts in.

 

 

< Terug naar kennisbank