Digitaliseer en versnel het service- en onderhoudsproces

ActDigital on Service

Bedrijven die service verlenen, storingen verhelpen of onderhoud plegen kennen de uitdagingen daarvan:

  • Papieren werkbonnen die achteraf – met de nodige vertraging – moeten worden overgenomen in ‘het systeem’
  • Geen inzage in de historie van machines
  • Benodigde handleidingen zijn niet actueel of zelfs niet beschikbaar

Wat je eigenlijk wilt, is inzage in de data die je op locatie nodig hebt en digitaal registreren wat er wanneer gedaan is voor de klant. Op die manier kunnen monteurs zich probleemloos richten op hun klus en versnel je het bijbehorende proces in de backoffice.

Zó kan ActDigital on Service er uit zien!
Hieronder een voorbeeld zoals ActDigital voor service & onderhoud er in een klantspecifieke app uit kan zien.

De voordelen van ActDigital voor service en onderhoud

☑️ Medewerkers hebben altijd inzage in historie en handleidingen van bijvoorbeeld machines

☑️ Data zijn direct beschikbaar in het systeem en dus voor backoffice, bijvoorbeeld t.b.v. facturering

☑️ Data kunnen direct benodigde vervolgacties triggeren of signalen afgeven bij eventuele verstoringen

☑️ Mogelijkheid om extra data toe te voegen aan het service- en onderhoudsproces, zoals foto’s, handtekeningen, spraakinvoer, gps-gegevens, etc.

Wil je ook je service- en onderhoudsproces digitaliseren? Ontdek wat ActDigital voor jou kan doen. In een half uur tijd geven we je inzicht in de mogelijkheden van deze unieke oplossing in combinatie met Exact. Vul je gegevens in en bekijk direct de demo!